Recenzia Justin Bieber - Someday

Ahojte baby :) po dlhšej dobe tu mám pre vás opäť recenziu. A to hneď na parfém Justin Bieber - Someday. Túto voňavku som dostala na Via...



Ahojte baby :) po dlhšej dobe tu mám pre vás opäť recenziu. A to hneď na parfém Justin Bieber - Someday. Túto voňavku som dostala na Vianoce a bola objednaná zo stránky Parfums.sk mám 30 ml a stála vlastne aj stojí 20,40 €. Nájdete TU ale poďme k recenzii.

Na trhu je už 3 roky ! Žena sa cíti atraktívne a sebavedomo. Vôňa je sladká a skladá sa z :

Hlava

mandarínka, ríbezle, hruška

Srdce

jazmín, kvetinové tóny

Základ

vanilka, pižmo

JE to sladká ovocná koketná voda pre ženy. Presnejšie sa jedná o lahodnú sladkú ovocnú vôňu určenú dievčatám od 14-18 rokov. Táto neodolateľná vôňa je plná vášne a istoty. Je dlhotrvajúca (Má dobrú konzistenciu). Keď si streknete ráno vôňu cítite aj večer. Taktiež vôňa je veľmi prenikavá takže nepotrebujete na seba vyliať celý parfém ,ale stačí jeden jediný strek. Za voňavku dostávam asi najviac pochváľ a musím povedať ,že ju chváli každý. Veľké + robí aj krásny dizajn. Musím povedať ,že keď som si ju na Vianoce našla pod stromčekom tak som mala ústa vytvarované do písmenka "O". 

Vzhľad : Ako som už písala dizajn je super ! Doslova farby sú dobre ladené taktiež : podpis, srdcia (čo sa k tej vôni mimochodom hodia) a taktiež fotka ešte Kidrauhla. Pekne do ladené strieborné písmo. Takže hodnotím : 5/5 
Vôňa : to je asi najdôležitejšia vec vôňa sa skladá prevažne z ovocia preto je fakt silná a sladká. Ale to že je silná a sladká nasvedčuje výdrži a intenzite preto jej dávam : 5/5 
Cena : na to aké úlohy spĺňa si myslím ,že je cena fakt vyhovujúca a primeraná. Ak si niekto myslí ,že dať 20€ za 30 ml je veľa tak je na omyle :D pretože na fotkách môžte vidieť koľko mi z nej ubudlo za 3 mesiace. A to je fakt minimum kamarátka ju má tiež a dostala ju na Vianoce v roku 2012 a stále má ešte polovicu. : 5/5
Celkový dojem : 5/5

A čo na to hovoria ľudia ?? 
1. Raz keď som bola vo Viedni tak som tam videla túto voňavku v DM hneď som ju schmatla že ako vonia...v tej rýchlosti som ani nevnímala ale viem že bola krásna ale za 30ml chceli 30e tak som si povedala že si ju radšej kúpim tu na SK cez net...a tak som si ju po pol roku konečne objednala :D A rovno 100ml :) Je úplne mega! Krásne vonia tak sladko príjemne...a aj dlho vydrží striekla som si ju ráno a ešte večer som ju cítila takže odporúčam kto má rád takéto sladké vône! 
2. Je to krásna vôňa.. Svieža :3 ale aj tak mi príde trochu silná. Určite nieje  pre menšie fanúšičky ale zas ani pre dospelé ženy.. Je tak pre 11-15 ročné dievčatá:) :*

3. krásna vôňa. oplatí sa kúpiť... Vôňa vydrží veľmi dlho a chváli ju aj tí ktorí nie sú Beliebers :) proste dokonalá.. chystám sa aj na ďalšiu voňavku :)
4. Podľa mňa úplne úžasná vôňa. Taká svieža a pritom mierne sladká. aj dlho vydrží. určite sa oplatí :)
5. úplne najlepšia voňavka ;) dlho vydrží a vôňa strašne krásna, ODPORÚČAM!!!!






Dúfam ,že sa vám recenzia páčila :) Prajem pekný zvyšok dňa. 


You Might Also Like

12 komentárov

  1. Pekná :)
    http://story-of-my-life-1821.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná recenze, i když já sama bych si tuhle vůni asi nekoupila :) Jednak nejsem skálověrná fanynka JB, druhak mám svojí Killer Queen od Katy Perry a miluju ji :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľa ľudí ktorý neboli Beliebers mi ju chválili takže myslím ,že kebyže ovoniaš tak si ju zamiluješ :)

      Odstrániť
  3. Pěkná recenze..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áno, môžeme sa navzájom sledovať :) zdá sa mi to ako fajn nápad!
    -ja som ťa už followla, teraz ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj ;) mohla by si si ma pridať do lokality http://lenastyletips.blogspot.sk/ ja ťa už mám

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network