Recenzia Lanvin- Paris Parfém

Ahojte baby. Takže pekne sa usaďte a ideme na dnešnú recenziu ktorá sa týka opäť parféma ??. Ale je to tak. Mám 3 voňavky ktoré by som vá...


Ahojte baby. Takže pekne sa usaďte a ideme na dnešnú recenziu ktorá sa týka opäť parféma ??. Ale je to tak. Mám 3 voňavky ktoré by som vám chcela predstaviť a dnes je na rade táto. 1. Recenzia TU ! Dnes by som vám chcela ukázať parfúm od značky Lanvin Eclat D'Arpege. Tak prejdime k recenzii. 

Eclat D Arpege je vôňou ženskosti. Ženskosť je vyjadrením lásky a vášne. Ženskosť je podpisom značky Lanvin. Eclat je ako melódie. Svieža, čistá a plná radosti. Jeho svieža vibrácie tancujú, prebúdzajú emócie otvárajúce kúzelnú bránu do sveta šťastia, keď mu samo šťastie nie je kľúčom k ich vyvolaniu. Od prvého stretnutia pretrváva dojem ďalej, je delikátna a radostný. Od prvého nadýchnutia vyvoláva Eclat D Arpege dojem plný jemnej žiary a radostí, ktorý pretrváva. Spája v sebe sviežosť orgovánu a výrazný tón lístkov sicílskeho citrónu. Počas okamihu podliehate emóciám. LANVIN poháňa mýtus Arpege do večnosti, dodáva mu nový vzhľad bezo zmien a zrady na slávnom guľatom flakóne.

Takže ako ste si už mohli prečítať. Vôňa Lanvin Je veľmi ženská, vášnivá, búrlivá. Jej vôňa je neodolateľná. Krásna príjemná ženská vôňa. Vhodná skôr na leto.  Zloženie vám napíšem ešte raz : 


Zloženie

Hlava

orgován, citrón

Srdce

broskyňa, vistéria, osmanthus, pivonka, čaj

Základ

pižmo, ambra, céder

Vzhľad : Vzhľadu dávam veľké +. Keďže voňavka má obal ako keby skleníkový. Strašne sa mi páči. Ďalej vzhľad nie je veľmi prečačkaný čomu dávam tiež veľké +. Proste čistý parfém s nádychom fialovej farby. Inak toto balenie ma fakt prekvapilo a je to fakt super nápad  5/5
Vôňa : Najdôležitejšia časť produktu pri ktorej sa asi trošku rozpíšem. Takže vôňa. Vôňa je plná ženskosti sebavedomosti, vášne a popritom je taká svieža a ľahká. Myslím ,že je vhodnejšia skôr na letné obdobie ako na Zimu. Ale je to len  na vás kedy a kde si ju nastriekate. Musím povedať ,že hneď ako som vôňu dostala zamilovala som sa do nej. Určite keď mi dôjde k čomu nie je veľmi ďaleko sa k nej opäť vrátim.  5/5
Konzistencia : Konzistencia je pri voňavkách tiež veľmi dôležitá keďže nechceme aby nám voňavka vyprchala v priebehu hodiny. Takže konzistencia tejto voňavky je dlhotrvajúca čo taktiež dostáva +. Keďže to nie je až taká silná výrazná vôňa. Neudrží sa celý deň. Ale keď si ju streknete ráno do 3 vám v pohode vydrží. Ale musíte brať ohľad na to ,že táto voňavka je skôr taká ľahšia a nie taká silná. 4/5 
Cena : Keďže ja mám 50 ml tak ma vyšla : 20,45 ale myslím ,že sa viac oplatí rovno 100 ml ktoré je len o 4€ drahšie. Objednávajte TU !! Cena je úplne vyhovujúca keďže vám voňavka vydrží okolo 1 roka. Možno menej ale ja si jej nestriekam až tak veľa  a taktiež ju striedam s ostatnými. 5/5 
Celkové hodnotenie ? : 5/5 ! 

A čo na to hovoria ľudia ? 
1. parfémovú vodu užívam už niekoľko rokov perfektná čistá vôňa,dlho vydrží určite odporučím svojim známym

2. Dobra vôňa, doporučujem na jar a leto

3. Prvýkrát som ju dostala od sestry, teraz ju pravidelne dostávam pod stromček.
Parfém rozhodne poteší každú obdarovanú ženu. + Sexy vôňa

4. 
  • I keď tento parfém nie je žiadna novinka stále je to veľmi
  • príťažlivá vôňa, ktorú vždy ocení aj moje okolie.Často sa mi stáva, že sa ma pýtajú akú vôňu mám na sebe lebo je veľmi príjemná.
5. odporúčam, dá sa používať denne, nič sa s ňou nepokazí, príjemná pri každom stretnutí...

6. používa ho moja partnerka a má takú príjemnú vôňu , že sa potom každý otáča za ňou....

7. Používam ho už dlhšie.Prvý Lanvin som dostala ako darček a odvtedy ho používam pravidelne. Aj keď vymením parfém vždy sa vrátim k môjmu obľúbenému

Tak dúfam ,že sa vám recenzia páčila. Prajem pekný zvyšok dňa. 






You Might Also Like

7 komentárov

  1. ahoj už som ťa followla tak ma followni naspäť aby sme sa mohli navzájom sledovať :)
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh that bottle is fantastic, I love the look of it, fantastic post. Also your blog is absolutely amazing, wanna follow each other? :) Keep in touch! x

    http://dreamlovelivefashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkná recenze...))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lanvin eclat je rpostě nejlepší vůně D: sedí mně i mamce :D

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network