Recenzia Tangle Teezer - kefa na vlasy

Ahojte baby. Dnešným príspevkom vám prinášam recenziu a to na kefu na vlasy z rady kief Tangle Teezer. Dúfam ,že sa vám recenzia bude páčiť ...

Ahojte baby. Dnešným príspevkom vám prinášam recenziu a to na kefu na vlasy z rady kief Tangle Teezer. Dúfam ,že sa vám recenzia bude páčiť :) Prepáčte za obmedzenosť článkov. Nestíham. 



Ide o kefu ktorú vynašiel Shaun P. Shaun pracoval v salóne, kde často pozoroval asistentov, ktorí zápasili s rozčesávaním vlasov či už na mokro alebo na sucho. Sahun vedel ,že musí existovať lepší spôsob, spôsob ktorý by bol rýchly a bezbolestný. A aby si klienti vedeli aj doma bezbolestne rozčesať vlasy. Strávil 4 roky na vývoji a pochopení toho, ako by to mohlo byť najlepšie. Výsledok bol Tangle Teezer. Chcel riešiť dlhoročný problém - ako si vlasy rozčesať bezbolestne a hlavne aby vlasy neboli poškodené. Po uvedení produktu na trh sa  valila jedna objednávka za druhou. Dostával e-maily od žien, ako im Tangle Teezer zjednodušil rozčesávanie vlasov. Asi takéto boli začiatky tejto kefy. 



Popis:

Inovatívna profesionálna kefa na vlasy Tangle Teezer Compact Styler dokonale rozčeše vaše vlasy a zabráni ich zamotávaniu. Vďaka praktickému obalu, ktorý chráni štetiny kefy a menším rozmerom, môžete kefu nosiť stále u seba a použiť ju vždy, keď bude potreba. Kefa šetrne češe vlasy, zabraňuje ich ťahaniu a zadrhávaniu a predchádza tak mechanickému poškodeniu vlasov. Rozčesávanie vlasov nebolo nikdy tak ľahké ako s kefami Tangle Teezer. Husté štetiny kefy zaistia perfektné rozčesávanie v niekoľkých ťahoch a vaše vlasy získajú zamatovú hebkosť. Doprajte si krásne a lesklé vlasy s kefami Tangle Teezer.

Účinky:

  • rozčesáva vlasy
  • zabraňuje ich ďalšiemu zamotávaniu
  • dodáva vlasom hebkosť a lesk
  • vďaka ľahkému použitiu zabraňuje ich mechanickému poškodeniu
  • praktické balenie umožňuje nosiť kefu stále pri sebe
Moje názory : 
Rozčesávanie vlasov - Vlasy dokonalo rozčeše. Nekváče ani keď sú vlasy suché ani keď sú mokré. Nevytrháva vlasy takže môj problém ,že mi pri česaní vypadla strašná kopa vlasov sa vyriešil. Ďalej vlasy tak neničí. 5/5

Zabraňuje zamotávaniu - Pri tejto veci som sa naozaj čudovala. Pretože všetky kefy čo som zatiaľ vyskúšala vlasy zamotávali. A ona fakt bez zamotania pekne hladko rozčeše vlásky. 5/5

Dodáva vlasom hebkosť a lesk - To môžem len potvrdiť. Po rozčesaní sú vlasy hebké urovnané a lesklé. Toto robí u tejto kefy fakt veľké + 5/5

Zabraňuje mechanickému poškodeniu - Potvrdzujem 5/5

Praktické balenie - Keď som ju prvý krát otvorila pomyslela som si ,že či nieje nejaká veľmi malá. Časom som zistila ,že mi veľkosť úplne vyhovuje. Vďaka nej sa zmestí do každej tašky a kabelky. Takže ju mám vždy pri sebe.  5/5

Celkové hodnotenie : 5/5 

A či si teda ešte kladiete otázku či si ju kúpiť ? Neváhajte. Ak máte možnosť hneď ju objednávajte za najlepšiu cenu TU !!
Všeobecný odkaz na kefy : Kefy Tangle Teezer

Názory ostatných : 

1. Výborná vecička, vždy som mala problém s rozčesávaním vlasov a toto je naozajstný zázrak .-) Už žiadne vytrhané a poškodené vlasy, rozčesáva úplne sama, za nič na svete ju nevymením :-)

2. Odporúčam najmä malým princeznám. Moja dcéra o česaní ani počuť nechcela, boj o život, tak som zvolila čo najkratšie vlasy s minimálnym česaním. Odkedy máme tento zázrak doma, nemá problém sa hocikedy učesať sama, nechávame narásť dlhé vlásky a ja som nadmieru spokojná. Osobne som jej na chuť neprišla, mne nevyhovuje, ale každej mamine, čo má doma dlhovlasú dcéru odporúčam.

3. Som naozaj milo prekvapená, moja dcéra mi už nedovolí česť ju obyčajným hrebeňom, tú kefu si berie so sebou aj keď ide mimo domu :-).......vrelo odporúčam








You Might Also Like

4 komentárov

  1. Nejlepší je! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsme s ním taky spokojená! :) nevyměnila bych ho ! :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som si obľúbila Tangle Teezer.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hřeben vypadá krásně. Nějakou dobu už nad ním přemýšlím, ale nejsem si tak úplně jistá :/
    http://style-by-sara.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network