Vianočné medovníky?

Ahojte :D Dnes vám ukážem recept na niečo tradičné Vianočné. Áno presne na medovníčky!  Potrebné prísady : 160 g medu, 160 g kryštálový ...


Ahojte :D Dnes vám ukážem recept na niečo tradičné Vianočné. Áno presne na medovníčky! 

Potrebné prísady : 160 g medu, 160 g kryštálový cukor, 120 g maslo, 500 g hladká múka, 1 kávová lyžička sódy bikarbóny, 1 kávová lyžička mletej škorice, 2 celé vajcia

Bielková poleva : 1 bielok 150-200 gr práškového cukru, citrónová šťava

Postup prípravy

160 g medu + 160 g kryštálový cukor + 120 g masla necháme zovrieť v kastróle (proste nejaký hrniec) 

Do 500 g hladkej múky rozmiešame jednu kávovú lyžičku sódy bikarbóny  a jednu lyžičku mletej škorice a vysypeme do hrnca s medom a spoločne zmiešame

Do nie úplne vychladnutej zmesi primiešame dve celé vajcia a cesto dobre vypracujeme. Necháme ho potom dve hodiny stáť, potom vyvaľkáme na 5mm a vykrajujeme.

Pred pečením potrieme rozšľahaným vajcom a pečieme cca 10 min. pri cca 170-180 stupňoch. 

Úplne najľahší recept na medovníčky aký som kedy vyskúšala. Odporúčam









You Might Also Like

3 komentárov

  1. Urobila si mi chute! Ja sa chystám zajtra piecť, tak dúfam, že sami podaria tak pekne, ako tie tvoje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vau vyzerajú naozaj skvelo :) mala by som už aj ja niečo začať piecť :P :D
    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network