Moje rady a tipy k blogovaniu ? 1

Ahojte! Stále viac a viac sa ma pýtate na rady ohľadne vašich blogov a ohľadne rád s príspevkami, sledovanosťou, fotkami a so všetkým čo sa ...

Ahojte! Stále viac a viac sa ma pýtate na rady ohľadne vašich blogov a ohľadne rád s príspevkami, sledovanosťou, fotkami a so všetkým čo sa týka blogu, internetu, mňa a niekedy aj môjho osobného života. Rozhodla som sa ,že vytvorím formát nejakých príspevkov, v ktorých vám vždy objasním nejakú otázku (ohľadne blogovania a oblasti blogu)  pridám k nej moje typy a nápady. Hlavne prosím vás by ste mali pochopiť ,že som ochotná pomôcť vám ale odtiaľ potiaľ! Minule mi prišla otázka ako často si strihám nechty a to je už trošku moc. Určite vám  nebudem písať o tom ako často si strihám nechty ako často sa sprchujem, ako často si umývam zuby atď.. Na nejaké bežné otázky sa ma môžete pýtaš na asku a odpovedám na ne v článkoch Questions and Answers. A na otázky týkajúce sa blogu, blogovania, grafiky atď. budem odpovedať tu. Tak poďme na to ! 



1. Ako si sa dokázala presláviť? Neber to ako hate ja ti to prajem len by som potrebovala nejaký typ na zviditeľnenie sa. (Daniela)



Myslím si ,že na túto otázku by ste sa mali pýtať niekoho lepšieho, úspešnejšieho. Predsa len ja som len malá blogerka ktorá sa stále snaží zviditeľniť, zlepšiť a dostať sa na úroveň tých väčších blogeriek. Ja som strašne rada ,keď vidím ,že niekto sa snaží dostať na pozíciu ,kde som teraz ja. Lenže ja sa zase snažím dostať vyššie a vyššie a tento kolobeh sa nekončí. Ja si myslím ,že takú moju viditeľnosť som získala aj preto ,že som tento blog vytvorila tak skoro. Ešte v roku 2013. Takže som asi bola len v správny čas na správnom mieste. Pretože je rok 2015 a ak to porovnáme. V roku 2013 bolo na Slovensku možno 1 000 blogeriek a v tomto roku je na Slovensku už okolo 10 000 a viac blogeriek (nie je to pravdivá informácia!).  Stále viac a viac báb si zakladá blogy a je ťažké zviditeľniť sa. Je ťažké byť originálom pretože ak budete písať o tom o čom píšu všetci ľudí to omrzí. Snažte sa byť sami sebou a písať o tom o čom písať chcete a hlavne do toho vložiť všetko čo do toho vložiť môžete. 

Keď už sme pri tom vložiť všetko čo do toho vložiť môžete. Prosím vás nedávajte ku príspevkom rozmazané fotky na ktorých nie je nič vidno. Radšej si počkajte na krajšie počasie. Choďte von a nafotte to vonku! Tie fotky budú oveľa krajšie. Škaredé fotky a forma písania blogu ľudí určite odrádza (teda aspoň ja ,keď natrafím na blog s úplne škaredými fotkami a písaním s "veľmi skvelou gramatikou" tak ho hneď vypnem). 

Nezačínajte príspevky formou : Ahojte! Dlho som nenapísala príspevok prepáčte! Len som presne nevedela o čom mám písať a ani teraz celkom neviem, tak mi prosím napíšte do komentárov typy na články. Pozrite vy nie ste povinný pridávať na blog články každý deň! Radšej pridajte jeden kvalitný prepracovaný článok ako nejaké takéto odfláknuté. Nemusíte sa nikomu ospravedlňovať. A pravdu povediac to nikoho nikdy netrápi. 

Stačí jeden článok za deň! Stane sa vám ,že máte hlavu plnú inšpirácii a vy vydáte 10 článkov za deň? Nerobte to! Ľudia si prečítajú možno ten jeden posledný a ostatné si nevšimnú. Nie je lepšie zálohovať si články na horšiu dobu? Dobu, kedy vám možno dôjde inšpirácia a budete chcieť články začínať tou vetou ↑ o ktorej sme si prečítali hore vyššie? 

Jednoduchý vzhľad blogu Hlavné je aby ste mali na blogu všetko prehľadné. Vezmite si seba otvoríte si úplne neprehľadný blog na ktorom sa neviete orientovať. Čo asi tak spravíte? Áno presne! Zavriete ho!




Dôležitá pri blogovaní je komunikácia. Či už s kolegyňami blogerkami, alebo s čitateľmi vášho blogu. Nedržte sa bokom. Zapájajte sa do projektov, do rozhovorov, do otázok. A hlavne odpovedajte čitateľom na ich otázky. Či už niekde na Asku, pod príspevkom, v správach hlavne ich neignorujte. 

Skúste sa zdieľať na nejakých svojich stránkach. Vytvoriť si nejaký účet ktorý proste bude za účelom blogu. Účet na ktorom s vami ľudia budú môcť komunikovať a na ktorom im budete dávať vedieť ,že ste vydali nový článok. 

Nájdete nový blog. Strašne sa vám zapáči posledný článok a chcete ho komentovať? Pripojte ku komentáru aj link na váš blog

Nikdy fakt nikdy nekopírujte! Máte byť originálny, zapojiť svoju fantáziu a nie kopírovať. Upriami to na vás zlé svetlo a získate heity nie dobré ohlasy. 

A poslednú vec čo by som v dnešnom článku chcela zmieniť je otázka : "O čom mám písať?". Ľudia ak už teraz neviete o čom budete písať a nemáte svoje vlastné nápady. Vykašlite sa na blogovanie! Choďte sa venovať niečomu inému. Kto povedal ,že teraz musia mať všetci blogy? Ak vám ide skôr kreslenie, jazdenie na koňoch alebo spev venujte sa tomu! 

Mám ešte strašne veľa otázok a tém na články v tomto smere. Ak vás takéto články zaujímajú a možno vám v niečom pomáhajú, určite mi to napíšte! A ak sa na niečo chcete opýtať, neváhajte ja budem len rada!

You Might Also Like

23 komentárov

  1. Super článok! Dosť mi pomohol, nabudúce by som si rada prečítala o téme spolupráce. Aďka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý článek:).
    Pro mě je u blogu hlavní přehlednost. Nemám ráda když jsou všechny štítky /úúplně všechny/ na boku a jeden je větší než druhý. Potom určitě ty fotky..nevím kolik blogů jsem už viděla, ale 65% z nich měli špatné fotky.
    Ale každý nějak začíná. Já taky teď začínám tak bych neměla moc mluvit:D:)můj blog má taky spoustu chyb.
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Souhlasím, člověk mná blogovat pouze tehdy, když má sám co říct. Ptát se všude dokola "o čem mám dnes napsat", vydávat omlouvací články či dokonce kopírovat, tudy vážně cesta nevede.

    Jinak myslím, že i dost podstatnou věcí je ovládání gramatiky a úpravy textu. A dost lidí na blogspotu se také zabijí tím, že nepovolují komentáře pro všechny.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvely clanok :-) vela mi pomohol :-) tesim sa uz na dalsie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný článok :) Úplne s tebou súhlasím. Nechápem tie ´blogerky´ čo si založia blog, ale sami nevedia čo naň budú pridávať a stále sa pýtajú ´o čom mám napísať´ . Taktiež súhlasím s Dragell, bloggerky by mali ovládať pravopis. Veď blogger nespisovné slová podčiarkuje, tak nechápem čo je ťažké na tom prepísať to -_- Ale tak každému sa sem-tam stane :D
    http://lifeasiva.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naprosto s tebou souhlasím :-) Je pěkné vidět, že se někdo snaží začínajícím bloggerkám pomoci :-)
    Pokud budete mít čas, budu ráda, když se juknete na ten můj

    http://my-infinity8.blogspot.cz/?m=0

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné rady ! :) Pomohol :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelý článok, súhlasím, že kvalita fotiek je veľmi dôležitá, častokrát si na blogoch prezriem len fotky a pokiaľ ma nezaujmú, tak ma nezaujíma ani to, čo je pod nimi napísané, žiaľ je to holý fakt. O vkladaní linku na blog som sa dočítala už dávnejšie a je to fakt asi jediná účinná forma propagácie. A potom samozrejme sledovanie a objavovanie nových blogov.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, souhlasím se vzájemným sledováním a sleduji :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj, rada blogy vzájomne podporím, takže súhlas a ďakujem za komentár :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Perfektný článok, vidno, že si sa za tie 2 roky dosť toho naučila. <3 Súhlasím s tebou naozaj skoro vo všetkom. Mňa hlavne mrzí keď sa niečo spýtam nejakej tej známejšej blogerky (česť výnimkám) niečo tak máloktorá mi odpíše...A to čo ma dovtedy ťahalo pozerať sa na ten blog zrazu zmizne. :-(
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, už tě sleduju, tak prosim oplať :)
    Www.oneblondielife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Velmi krásný článek :) http://luccyablog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ahoj, súhlasím so vzájomným sledovaním ;) už sledujem ... www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Velice povedený článek!

    Psala jsi mi na mém blogu, jestli se nechci stát pravidelnou čtenářkou...máš velice pěkný blog a stala jsem se, budu ráda, když i ty se staneš na mém blogu :))

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jelikož právě začínám určitě se budu tvými radami inspirovat :) Marcipánová Martha

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jelikož právě začínám určitě se budu tvými radami inspirovat :) Marcipánová Martha

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Aj ja práve začínam, čiže som vďačná za akúkoľvek návštevu. :) A krásny článok, budem sa ním inšpirovať a tiež so všetkým súhlasím. :)
    http://beautyoutfitscosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vynikajúci článok! Klobúk dole, vážne :-)
    Vidieť, že máš v hlave veci správne poukladané a blogovaniu rozumieš. Presne takýchto blogerov by malo byť viac. Všetky rady, ktoré spomínaš, by mali byť akýmisi základnými pravidlami blogovania. Potom je to už všetko o osobných predstavách a o tom, čo ma kto rád a čo preferuje. Myslím, že každý blog si nájde svojich čitateľov, ale nestane sa tak za noc. Každý nový bloger si musí uvedomiť, že je to tvrdá drina pokým sa človek presadí a nemá zmysel sa do niečoho nútiť alebo robiť veci podľa toho, čo očakávajú ostatní, pretože tak nikdy blogovanie nebude pre blogera potešením. Jednoducho treba byť sám sebou a dať do blogu svoju dušu, presne ako píšeš - byť originálny.. Ešte raz palec hore za tento článok a teším sa na ďalšie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tvoje články sú naozaj úžasné!:-) A zo všetkým súhlasím:-) Tvoje fotky sú kvalitné, a vždy ma poteší, ak vydáš nový článok:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ja si myslim ze mozno ako menej skusena blogerka by si mala pouzivat opatrnejsi jazyk - netvrdit niektore veci s istotou. tym sa neurazam, ale napriklad tvoj styl pisanie alebo skor vyjadrovania tiez nie je najperfektnejsi ale to neznamena ze prestanes blogovat, ako si odporucila inym. samozrejme, ze toto nie je hejt, skor mozno konstruktivna kritia. drz sa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Užitečný článek, zajímavý, dobře se četl rozhodně musím kouknout na další jsem ráda, že jsem tě objevila. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Souhlasím. Ale mě osobně nejvíce odradí gramatické chyby :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network