#20 random facts about me!

Ahojte. Dnes to bude trošku netradičný príspevok, pretože fakty o sebe som ešte asi ani nerobila. Fakt som sa snažila napísať o sebe niečo z...

Ahojte. Dnes to bude trošku netradičný príspevok, pretože fakty o sebe som ešte asi ani nerobila. Fakt som sa snažila napísať o sebe niečo zaujímavé a let's do it!




1. Nenávidím geografiu! Fakt je to predmet ktorý z duše nenávidím, ale naopak milujem biológiu. 
2. Mojim najobľúbenejším ročným obdobím je jar, pretože vonku všetko kvitne, vonia a konečne je ako tak teplo. 
3. Nezaspím bez svetla. (Čo je hrozný zlozvyk, ale proste ja musím mať vždy svetlo z ulice (pouličná lampa) alebo zapálené niečo pri sebe)
4. Milujem svojich kamarátov najviac na svete, a v poslednom čase mávame také akcie ,že to naozaj stojí za to. Už sa neviem dočkať leta, pretože máme toľko pláánov. 
5. Myslím si ,že je hlúposť ako si každý myslí ,že blogerky musia byť dokonalé, nepiť, nefajčiť, nemať pupáky, nemať akné, nemať problémy z nechtami. Je to hlúposť pretože nik nie je dokonalý. 
6. Som dosť smutná z toho ,že sa mi minuli moje obľúbené parfémy, ale pred kúpením nového som uprednostnila radšej kozmetiku ktorú vôbec nepotrebujem.
7. Už 3 a pol roka som belieberka a vôbec sa za to nehanbím. 
8. Mám najlepšiu kamarátku na svete a týmto ju pozdravujem. 
9. Bola som dosť prekvapená, keď mi baby z dediny (ktoré sú staršie odo mňa) hovorili ,že mám super blog a ,že ho rady čítajú.
10. Pijem strašne málo vody. Ráno si do školy zoberiem pol litra vody a nevypijem z toho absolútne nič. Takže za deň vypijem možno 3 deci vody. A viem ,že je to veľmi zlé. 
11. Budík mám nastavený na 6:20 ale vstávam o 6:50
12. V niektoré dni mi vôbec nevadí ,že mám na sebe o 3 čísla väčšiu mikinu a na hlave hniezdo a idem do školy ako bezdomovkyňa. 
13. Milujem seriál PrettyLittleLiars a už sa neviem dočkať 6. série! Zároveň zistenia toho kto je Charles. 
14. Začala som pozerávať seriál HIMYM a môžem ho len odporučiť! 
15. Keď mi prišla prvá požiadavka o spoluprácu (zo strany značky) bola som strašne happy, ale nakoniec som to z istých dôvodov odmietla. Od vtedy ich, ale prišlo dosť a tie som už prijala. 
16. Keď niečo testujem vždy sa na sebe smejem pretože to beriem strašne vážne.  Ako prácu a fakt každú chvíľu skúmam výsledky a produkt a proste som ako nejaká agentka (zlé vyjadrenie ale dúfam ,že chápete).
17. Bola som pozvaná na jednu akciu pre bloggerky ale pozvánku som si všimla 5 dní po akcií. (asi chápete tú "radosť") 
18. Zomrela mi fenka (♥). Opora, sestra, láska a väčšinou ,keď sa mi s ňou sníva tak je to vždy strašná blbosť. 
19. Tento rok som skoro zabudla zagratulovať mamine ,keď mala narodeniny a tak som ju 23:55 (5 min. pred koncom jej narodenín) budila a gratulovala jej. (a aby ste si nemysleli aká hrozná dcéra som, my sme oslavovali deň pred jej narodeninami, ale ja som si povedala ,že jej zagratulujem presne o deň na to a o deň na to som na to skoro zabudla) 
20. Dala som si predsavzatie ,že šetrím ale potom na stránku parfums.sk doplnili na sklad mac rúž (po ktorom sa obzerám už dlho) a strovila som všetky moje úspory.

Dúfam ,že sa vám fakty páčili! Ak by ste si radi prečítali ďalšie fakty o mne, napíšte mi to do komentáru!  




You Might Also Like

4 komentárov

  1. Uplne skvely prispevok! Tesim sa na dalsie fakty, prides mi ako strasne pekna a mila baba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 5.fakt úplná pravda s ktorou sa dá len súhlasiť. A tiež milujem PLL ♥ 6. Série = najlepšia séria! :)
    Mimlovee

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem dřív musela spát s rozsvíceným světlem, ale díkybohu jsem se to odnaučila... :)

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network