Najdôležitejšia vec? - Peňaženka!

Ahojte! Určite každý vieme svoje o peňaženkách, a o tom ako vypadala tá moja stará radšej ani nehovorme. Preto som si musela bezpodmiene...



Ahojte! Určite každý vieme svoje o peňaženkách, a o tom ako vypadala tá moja stará radšej ani nehovorme. Preto som si musela bezpodmienečne zaobstarať novú, a na moje šťastie som perfektnú peňaženku našla na stránke http://postovnezdarma.cz/





Peňaženka je úplným základom každej kabelky. Myslím si ,že na peňaženke by si mal dať každý záležať, pretože je celkom trápne, keď v obchode vytiahnete nejakú dotrhanú a zamastenú minimálne troj ročnú peňaženku. (áno hovorím o sebe). Takže som sa konečne po ani neviem koľkých rokoch rozhodla, že je čas prejsť ku inej novej, peknej peňaženke. 






Dámska peňaženka by mala spĺňať svoj účel a popritom by mala byť praktická, prehľadná a hlavne elegantná. 

Keď som zbadala túto peňaženku : http://postovnezdarma.cz/damska-penazenka-s-priveskom-v-tvare-srdiecka-v-3-farbach, bolo mi jasné ,že inú nechcem! 

Tak ako ste na tom s peňaženkami vy? Dávate si na nich záležať alebo je vám to jedno? 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. ta je krásná :) no já docela peněženky střídám :) teď mám takovou velkou srdíčkovou z tchiba :)

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná peněženka :) Souhlasím, pro mě je také důležitá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná peněženka :) Souhlasím, pro mě je také důležitá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkná, já teď mám novou peněženku z House a jsem také moc spokojená! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá moc hezky, taky jsem si nedávno kupovala novou peněženku :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. http://aduliksun.blogspot.sk/2015/05/giveaway-za-30-000-pozreti-na-blogu.html :) ----- Pozývam vás na GIVEAWAY u mňa na blogu :)

    Tá je krásna :O

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network