Praha naša Stovežatá

Píšem naša, pretože mi Praha nikdy neprišla cudzia, dokonca ju mám radšej než Bratislavu (áno taká som Slovenka), Praha je ale v realite...



Píšem naša, pretože mi Praha nikdy neprišla cudzia, dokonca ju mám radšej než Bratislavu (áno taká som Slovenka), Praha je ale v realite oveľa krajšia, a sú v nej oveľa milší ľudia než v Bratislave. 





Takže som sa do nej už znova vrátila, a stále som nestihla miesta ako Petřín, Vyšehrad, Zlatá ulička a x ďalších menej známych miest. Samozrejme sme opäť navštívili známe pamiatky, Staromestské námestie je snáď už povinnosť. Václavské námestie, Orloj, Kostol sv. Víta, Karlov most, Pražský hrad...  Poviem vám nohy ma tak ako vtedy po celodennom chodení neboleli  ani v Londýne! 
















Napriek teplotám ktoré v Prahe doslova vládli (hovorím o tých 40+) sme si Prahu naplno užili.

V jeden deň sme sa vydali pozrieť si Pražskú ZOO, čo až taký dobrý nápad nebol, pretože sme do nej prišli o 10:00 ráno a odchádzali o 19:00 večer. A samozrejme sa ku tomu ešte pridala tá veľká horúčava, a úprimne by som sa vtedy najradšej hodila ku ľadovému medveďovi do vody! 







Ou, samozrejme som vyberala hotel pri ktorom budeme mať blízko stanicu metra a samozrejme aj nákupné stredisko. Najlepšie plus bol Starbucks ktorý ja milujem a Costa mu nesiaha ani po päty (odskúšané). 





Cestovali sme vlakom, tam aj späť. A musím povedať ,že takú pohodlnú cestu nemáte ani v aute ani v autobuse. 





A metro? Nebola som v Prahe prvý krát, a orientácia tam je úplne ľahučká, takže kto sa bojí, nemáte sa čoho báť. V Prahe majú len tri linky metra a ak aj pôjdete zle, druhým metrom sa vrátite naspäť. 

S Prahou sa vidíme zase o rok, možno dva a potom už spolu Miša! 


Nabudúce Big Haul! :) 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. pekné fotky! Prahu chcem navštíviť aj ja :)
    http://houseoftheweirdness.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opět jsem se jednou potvrdil, že slovenky jsou nejkrásnější! škoda, že jsem tě nepotkal!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Praha je naozaj krásna, tiež sa tam rada vraciam. A tiež ju mám o trošku radšej než Bratislavu. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne fotky :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné fotky :) Prahu mám aj ja strašne rada :) keď ideme navštíviť rodinu tak sa tam vždy zastavíme :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky :) Veľmi pekne spracovaný článok. Ja som v Prahe nikdy nebola,ale po prečítaní tvojho článku, som mala pocit,ako by som ju navštívila. :D Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network