Giveaway- Victoria Secret/Batiste/Rimmel/Nevo Spa and more!

Ahojte!  Konečne som sa dokopala ku tomu vyhlásiť giveaway, už dlhšie som žiadnu nevyhlásila, a myslím si ,že toto je najväčšia giveawa...



Ahojte! 
Konečne som sa dokopala ku tomu vyhlásiť giveaway, už dlhšie som žiadnu nevyhlásila, a myslím si ,že toto je najväčšia giveaway aká kedy na blogu bola! 




Môžte vyhrať : 

1. Telový sprej od značky Victoria Secret, konkrétne to je vôňa Love Spell, objednávala som ju na základe priaznivých recenzií, a musím povedať ,že vonia naozaj dokonalo, kto by ju nechcel, že? 




2. Suchý šampón od Batiste, asi pred pol rokom som si objednávala dva suché šampóny od značky Batiste, jeden pre mňa druhý pre vás, doteraz vám ho odkladám! Ten môj sa mi už pomaly míňa a ja si budem musieť objednať nový, lebo je jednoducho skvelý! 




3. Nevo Spa - mydlo s výťažkami z mŕtveho mora, na testovanie som dostala dve také isté, takže ste si o tom mojom na blogu už mohli prečítať, toto jedno som si ale odkladala pre vás, a môžem vám ho len odporučiť!




4. ďalej tu mám tento rúž od značky Rimmel - je to krásna červená farba, ktorá by sa mala hodiť každému, takže dúfam ,že ju výherkyňa využije!  




5. ďalšie prekvapenia, ktoré vám ešte neukážem, nechajte sa prekvapiiť! 

A pravidlá ? 

1. Odoberať tento (môj)  blog (cez GFC) google sledovatelia! 
2. Zanechať v komentáre meno pod ktorým sledujete môj blog :) 




Giveaway potrvá od dnes (5.11.2015) do 1.12.2015. 
1.12.2015 o 20:00 bude tu na blogu vyhlásený výherca. 

Všetkým prajem veľa šťastia! 

You Might Also Like

43 komentárov

  1. Ahoj ! :) Pridala som si ťa na fb pod menom Viktória Martončíková :) Tvoj blog sledujem už veľmi dlho ! :) :) máš skvelé články, a giveaway by mi splnila vec z wishlistu :P www.blackwhiteandme.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viki, takisto pridám príspevok na svoj blog a na facebookovú stránku www.facebook.com/blackwhiteandme :)

      Odstrániť
  2. https://www.facebook.com/eliska.vidova.3 Ell Vido. :)
    Inak bude ešte v blízkosti wishlist? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. https://www.facebook.com/veronika.illeova.7
    Máš hrozně hezký blog na tvůj blog jsem narazila náhodně :) ! A budu ho odebírat protože máš hezké články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na fb som si ťa pridala ako Tina Vaverčáková a tu pod menom Tinka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná GA, nemám čo dodať :D
    tu ťa sledujem dávno ako Aďa G.
    FB: ako Aďa Diy https://www.facebook.com/profile.php?id=100009643715838
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojte všetci ! :) Ja som nová blogerka a tu je môj blog http://manicolem.blogspot.sk/ :) keď dosiahnem 100 odberov cez GFC bude bohatá giveaway :)
    Ja sama sa do giveaway nezapájam nakoľko batiste šampón a telový sprej od VS vlastním, tak prenechám šancu ostatným:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, podmienky splnené. Michaela Kvasnicová

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné ceny <3 podmienky splnené a zdielala som odkaz na mojom blogovom FB :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj :) veľmi sa teším ,že si na nás myslela. Práve idem splnit tie podmienky (pod menom Dida Lelkova). Inak máš super blog ,ktorý ma baví čítať.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Opravdu nádherné dárky, díky této GA jsem objevila tvůj blog a vypadá hodně profesionálně. Ráda si ho hned pročtu. GFC jsem Radka K. Sdílím a likuju přes FB Měj se ráda - blog.
    Můj e-mail radka.kaiserova@gmail.com
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten Like mi z FB blogu nešel, tak jsem to dala ze soukromého, tedy Radka Kaiserová. :)

      Odstrániť
  12. Krásna Giveaway, na FB si moc nepridávam ľudí, korých nepoznám, preto hádam nevadí, keď som toj blog zdielala na svojej fun page https://www.facebook.com/Saja-Frey-blog-1449132872000722/?ref=hl :)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Marcela Sladká
    FB: Marcela Sladká
    Krásná výhra!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. FB - https://www.facebook.com/LavraJeSexyPrcina
    A tu ta sledujem pod týmto menom - Laurisek Kanalisek <3
    Všetkým držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová

    Krásna GA! <3 ^,^

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC slovakovairca95
    Na fb jsem přidala jako Irenka Slováková
    Tvůj blog sdílím na fb stránce mého blogu to je Elegantandcosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sledujem cez gfc notes personnelles a na fb ako Mon Ika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ajoj Moc krasne veci :) vsetko je splnene :) vsade ta sledujem pod Betty Behanova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1669753833307118&id=100008175517796&pnref=story

      Odstrániť
  19. Super Giveaway, sledujem cez GFC ako Dany Čuks :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super giveeaway! :) GFC Tereza Máslová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super ceny :) To mydlo musí byť super :) Sledujem ako Sjuzn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Na fb ťa mám v priateloch ako https://www.facebook.com/nicki.kollarova a sledujem tvoj blog aj cez GFC ako Nicki Kollárová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ahoj :)

    GFC:Barbora Smoradova
    a môj fb už máš :D Barbora Smoradová

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Meno ti písať nemusím, keďže sme susedky. Zdieľala som ťa na blogu aj na stránke. A ostatné podmienky som splnila :* ❤❤

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Ideal alien (cz)
    Ideal Alien :)

    michaela.likes@email.cz
    <33

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj :D skvělá giveaway a super dárečky
    tady ( přes GFC ) tě sleduji jako Veronika Bahenská
    kdyby se ti chtělo, podívej se na můj blog : vermyphototgraphy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ježiš .... vermyphotography.wordpress.com .... spletla jsem se :D když prostě někdo neumí psát, nedá se nic dělat :D

      Odstrániť
  29. Fakt super giveaway, krásne kúsky. :)
    Sledujem ťa ako Mom say I can :)


    http://momsayican.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Si velmi štědrá :D heh, super dárky :)
    Přes gfc sleduju jako Denyii :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sleduji jako A bit of life :) Krásné dárky!

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Lenka Merkova
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC: Lenka Merkova
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Nicolette Lear :)

    nicolette.karolova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC - Lucka Štěchová

    Lucie.stechova3@gmail.com

    Tělové spreje od Victoria's Secret jsou skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network