Dobrá kulma na vlasy?

Ahojte! Vítam vás pri novom príspevku. Dnes by som vám chcela predstaviť jednu z mojich noviniek, konkrétne kulmu na vlasy od značky Remingt...

Ahojte!
Vítam vás pri novom príspevku. Dnes by som vám chcela predstaviť jednu z mojich noviniek, konkrétne kulmu na vlasy od značky Remington

Kulma sa volá Remington Stylers Pearl Wand kulma na vlasy, musím povedať, že ma zaujala hlavne dizajnom, pretože som zháňala presne takúto "paličkovú" jednoduchú kulmu, keďže mi bolo povedané, že tieto sú najlepšie. 

Kulma mi prišla domov spolu s obalom na ňu a ochrannou rukavicou, ktorú aj tak nepoužívam a potom mám všade popáleniny, dúfam, že ste šikovnejší než ja. Kulma má viacero výhod no najviac sa mi páči to, že ak ju nepoužívate minimálne hodinu sama sa vám vypne. Tiež sa mi na nej páči, že sa veľmi rýchlo zahrieva, len za tridsať sekúnd. Dajú sa na nej nastaviť teploty od 130-210 stupňov, ja si väčšinou vlasy natáčam pri 170 alebo 180 stupňoch. Výhodou je dlhá šnúra, ktorá meria  skoro tri metre. 
Pearl Lokňovač kulma- Zdokonalený keramický povrch s odleskami z pravých perál, osemkrát hladší, päťkrát trvalejší. 

Pre obmedzenie možnosti popálenia kulmou je špička prístroja vždy chladná, prístroj má teplotný zámok, chrániaci proti náhodnému prepnutiu teplotných hodnôt a tiež systém automatického vypnutia po jednej hodine.
Táto kulma je vhodná aj pre začiatočníkov, používanie nie je vôbec ťažké, samozrejme zo začiatku sa vám bude stávať, že sa popálite, ale to je normálne,, mne sa to deje doteraz. Ja som si kulmu kupovala hlavne kvôli obmene, pretože vždy nosím len vlasy vyžehlené, preto sa teraz snažím natáčať ich, väčšinou minimálne, lebo keď si natočím celú hlavu pripomína mi to moje pôvodné "ovečkovské" vlasy. Snažím sa napodobňovať baby, ktoré majú vlasy vlnité, ale tak prirodzene a s touto kulmou to ide! 
Čo sa týka výdrže, natočené vlasy mi vydržia oveľa viac, než tie rovné. Takže s výdržou určite problém nie je. 

Ak zháňate nejakú dobrú kulmu, za dobrú cenu určite sa popozerajte aj po tejto!

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Super tip :) Já kulmu nikdy nepožívala, nějak se mi na mě vlnité vlasy nelíbí :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám kulmu od Rowenty a som s ňou veľmi spokojná:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. přesně takovou kulmu mám a je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrý typ :) mojej kulme už dlhu životnosť nedávam, takže určite pouvažujem nad touto :D a pozývam ťa na giveaway:
    Vava- GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kulmu mám od Rowenty, s ktorou som veľmi spokojná a používam ju minimálne dvakrát do týždňa, keďže sa mi na mne osobne vlnité vlasy páčia viac ako rovné :) Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá kulma vyzerá ozaj úžasne :) Ja momentálne nejakú zháňam pretože sa mi zapáčili skulmované vlasy, takže asi vyskúšam túto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já používám žehličku, ale ta kulma vypadá skvěle :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network