Tattoo

Určite ste mali nejaké svoje detské sny. Každé dieťa predsa rado sníva (keby len deti že?) a za svoje detstvo by sa chcelo stať hocičím a sp...

Určite ste mali nejaké svoje detské sny. Každé dieťa predsa rado sníva (keby len deti že?) a za svoje detstvo by sa chcelo stať hocičím a splniť si hocičo, reálne aj nereálne. Stať sa učiteľkou, zmrzlinárkou, speváčkou, herečkou, Hannou Montanou alebo ďalšou kopou vecí, ktoré vám tak nejak postupom času zo života odchádzajú.U mňa ale existujú veci, ktoré som chcela v detských časoch a chcem ich doteraz! Pochopiteľne mám strašne veľa snov, no čo mi príde smiešne je to, že polka z nich sa od môjho detstva skoro vôbec nezmenila. Nemyslím tie povolania, ktorými som chcela byť, tie som prestriedala a stále striedam ako ponožky, myslím tie detské sny ako pozrieť sa do Vesmíru, precestovať celý svet, plávať s delfínmi, no a presne takýmto jedným snom je tetovanie. Už ako malú ma tieto výtvory fascinovali. Nikdy sa okolo mňa nenachádzalo veľa ľudí, ktorí by práve spomínané tetovanie vlastnili, aj preto sa mi páčilo, lebo bolo jedinečné. Tetovanie som najčastejšie videla len na starkého ruke, kde mal vytetované meno starkej, vždy keď som sa ho opýtala na to, čo to je, odpovedal mi, že ho uštipla opica, keď sa jej snažil ukradnúť banán. Takýchto historiek som si vypočula veľa, najznámejšia je ale o tom, ako mu slon stupil na nohu. Samozrejme som všetkému verila, veď som bola dieťa. Ale naspäť k tetovaniu. Aj na nich si všímam ako veľmi išla tá doba dopredu, kedysi som ich registrovala len na pár ľuďoch zatiaľ čo teraz má na sebe tetovanie každý druhý. Nie je to tak dávno čo som obdivovala tetovanie jedného kamaráta, ktorý ich už má nespočetne veľa, práve to veľké množstvo mi už začína vadiť. Netuším prečo no keď je niečoho príliš veľa, pre mňa to stráca svoje kúzlo. Od malička viem, že tetovanie chcem, no doteraz neviem aké by som chcela. Moje tetovanie bude niečo symbolizovať, bude malé a nenápadné. Zatiaľ ale tetovanie nemám, preto ho nahrádzam týmito tetovačkami, ktoré sú z e-shopu postovnezdarma.cz a po pár dňoch vám zídu dole, presne ako tie hračkárske, kvôli ktorým sme si kupovali žuvačky a rôzne iné sladkosti, pamätáte? No tieto sú až také reálne, že sa ma jeden chalan, ktorého som vôbec nepoznala opýtal, či je to tetovanie pravé, hah. Asi vám nemusím vysvetľovať postup nanášania, pretože je presne taký ako pri tých detských tetovačkách. 


You Might Also Like

3 komentárov

  1. Nádhera! Taky jsem si teď koupila asi šestero takových tetování a toto léto je určitě využuji :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok! Tiež veľmi túžim plávať s delfínmi (aj keď neviem plávať:D). Ja som si nedávno splnila svoj sen o tetovaní a síce trošku neskôr po 18-tke ale predsa som si darovala tetovanie hlavy vlka na ruku, po ktorom som neuveriteľne dlho túžila:) Aj keď úprimne, teraz si ani neuvedomujem, že vôbec nejaké mám:D

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network