Best of June

Obľúbený produkt Tento mesiac som opäť obdržala balíček z e-shopu krasnakazdyden.cz , ktorý milujem. Dostala som skvelý telový peeling , b...

Obľúbený produkt
Tento mesiac som opäť obdržala balíček z e-shopu krasnakazdyden.cz, ktorý milujem. Dostala som skvelý telový peeling, bez ktorého by som v lete nedala ani ranu, moja pokožka je po ňom ultra hebká a pekná. Čo sa týka druhého produktu, po tom som pokukovala už dlhší čas. Ide o čistiace prírodné mydlo na tvár, ktoré som veľmi chcela skúsiť, lebo som naň počula samé pozitívne ohlasy. Mydlo teraz používam pravidelne ráno i večer a neviem si ho vynachváliť! Pleť vyčistí a obsahuje aj jemné zrnká, takže tiež pôsobí aj ako peeling! 


Obľúbený nápoj
Za obľúbený nápoj by som považovala všetko ľadové, ľadovú vodu, ľadový čaj, ľadovú kávu, proste všetko to, čo obsahovalo ľad! Pretože ľad je mojim verným kamarátom v týchto horúčavách. 

Obľúbený fim/seriál
Tento mesiac si ma získalo viacero filmov, ako prvý je to film How to be single, ktorý je asi najlepšou komédiou, akú som kedy videla! Druhým typom je Hľadá sa Dory, pretože tá rozprávka je úžasná! No a tretí film, ktorý si ma získal najviac je film s názvom Me before you, ktorý rozplakal úplne všetkých ľudí, ktorí na to boli v kine vtedy, keď ja. 

Obľúbená pesnička/album
Mojou obľúbenou pesničkou sa stala pesnička od Jennifer Lopez Ain´t your mama. 

Obľúbená kniha 
Určite už viete, že milujem sériu kníh Selekcia, Elita a Prvá. No a keď som sa dozvedela, že vyjde pokračovanie tejto série s názvom Následníčka, tú knihu som jednoducho musela mať! Je skvelá a určite vám ešte o nej poviem viac! 

Obľúbená situácia/zážitok
To bude oslava mojich 15. narodenín, ktorá bola skvelá! :) 

Obľúbené miesto
Určite to bude Oravská priehrada, ktorá je krásna! 

Obľúbená činnosť
Cestovanie ktoré milujem. 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. krásne fotky :) neskutočne sa teším na ten film me before you :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Me before you všechny rozplakal? Děkuji za tip, omrknu, jestli ho nedávají i u nás. Jinak na Hledá se Dory jsem byla v kině a super. Mám taky velmi oblíbenou ledovou kávu a ten pohár, co máš na fotce vypadá skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hľadá sa dory .. Tam som chcela ísť, ale nedostala som sa tam zatiaľ :/ A v lete každý miluje ľad a všetko studené :) Ten peeling som mala a je fakt dobrý :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network