Potulky Viedňou

Už ste určite videli post s fotkami z Prátra a keďže sa vám fotky veľmi páčili, rozhodla som sa podeliť sa s vami aj o druhú polovicu fotie...

Už ste určite videli post s fotkami z Prátra a keďže sa vám fotky veľmi páčili, rozhodla som sa podeliť sa s vami aj o druhú polovicu fotiek, konkrétne tú z centra Viedne. Viedeň je krásne mesto s prekrásnou architektúrou. Vo Viedni som väčšinu svojho času strávila v už spomínanom Prátri, no hlavne na Mariahilfer strasse, kde som navštívila asi milión obchodov, takže sa môžete tešiť aj na haul. Mimochodom včera blog oslávil krásne 3 roky!  Prešlo to tak rýchlo, že som si to ani nestihla uvedomiť, no hlavné je, že som to stihla patrične osláviť:D! Majte sa krásne a paa. 

You Might Also Like

2 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network