Christmas gift guide

Ahojte, ahojte. Všetkých váš vítam pri novom článku, s ktorým vlastne dúfam aj v príchod mojej Vianočnej nálady. Netuším prečo, no tohto rok...

Ahojte, ahojte. Všetkých váš vítam pri novom článku, s ktorým vlastne dúfam aj v príchod mojej Vianočnej nálady. Netuším prečo, no tohto roku je na bode mrazu a nejak nepomáhajú ani koledy ani oblátky a ani mandarínky.

Ja mám už pár darčekov nakúpených, vlastne mám v hlave všetko a to je pointou, pretože presne viem za čím v obchodoch a na internete pôjdem a aby som pomohla aj vám, rozhodla som sa zostaviť pár typov na vianočné darčeky, ktoré určite potešia. V dnešnom článku sa asi nebudem vyjadrovať k môjmu nezanedbávaniu blogu ale určite sa aj k tejto téme tiež vyjadrím.

1. Netuším čo je typickejším darčekom než voňavka, preto som do tohto guidu vybrala hneď dve, jednu dámsku a jednu pánsku, ako pánska sa mi najviac pozdávala táto Hugo Boss, ktorá vypadá skvelo! 
2. Mojou najobľúbenejšou vecou počas celého roka je suchý šampón, konkrétne tie od Batiste, pretože sú jednoducho skvelé, vlasy nezaťažujú, krásne sa nanášajú a určite plnia svoj účel! 
3. Notino.sk si tento rok dokonca vytvorilo sekciu Vianočné darčeky, takže môžete nahliadnuť aj do nej. Mne sa z ich kolekcie najviac páči tento darčekový set od Biodermi pre normálnu pleť. 
4. Ďalší set, ktorý sa mi páči je tento s dekoratívnou kozmetikou.
5. Vec ktorá sa hodí najmä pre dievčatá, moja obľúbená kefa od Tangle Teezeru, ktorá je skvelá. 
6. No a nesmie chýbať ani spomínaná dámska voňavka, konkrétne táto od Versace, ktorá vypadá viac než dobre. 

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem ešte čo najkrajší víkend! 

You Might Also Like

3 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network