Picture

Ahojte!  Zostáva nám necelý týždeň do Vianoc a mne stále chýba polovica darčekov, hlavne tie pre kamarátky, pretože veď to poznáte. Nikdy n...

Ahojte! 
Zostáva nám necelý týždeň do Vianoc a mne stále chýba polovica darčekov, hlavne tie pre kamarátky, pretože veď to poznáte. Nikdy neviete, čo je tá najlepšia možnosť. 

Už som Vám spomínala, že tohto roku ma nechytá žiadna vianočná atmosféra? Netuším čim to bude, možno naozaj vekom, kedy ten vianočný stres pociťujem tak povediac na vlastnej koži. No a odkedy som na internáte, tak ma tá vianočná nálada opustila na plnej čiare. Samozrejme sme si to tam snažili vyzdobiť nejako vianočne (čítaj obalili sme si stôl vianočným papierom), vianočné koledy púšťame už od konca novembra a tiež vianočné oblátky konzumujeme tak často ako to ide, no tá pravá vianočná nálada nejako stále neprišla. 
Dobre, aby sme sa ale dostali späť ku darčekom, pre mňa osobne sú najlepšou možnosťou fotky, pretože milujem prezeranie fotiek a ešte viac prezeranie fotiek v albume, fotky mi stále pripomínajú staré momenty, ktoré priznajme si, chýbajú stále viac a viac. 

No a keďže možno máte aj Vy vo svojom okolí niekoho, kto miluje fotky, tak som sa rozhodla ukázať Vám stránku imageposter.eu, ktorá je nápomocná pre všetkých tých, ktorí nevedia čo darovať a za darčekom sa nechcú naháňať po preplnených obchodoch, v ktorých to v tomto období teda nie je žiadna sranda. Na tejto stránke môžete vyvolať foto na plátno, plátno poster, foto plagát, foto na hliníkovej doske, foto hodiny, foto dosku na stôl a tak ďalej. 
Mňa najviac oslovilo foto na plátno, ktoré som tiež dala vyvolať ako vianočný darček pre maminu, takže dúfam, že práve dnešný článok nečíta. 

Práca so stránkou bola nadmieru jednoduchá, stačilo vybrať fotku, ktorú chcete vyvolať, určiť rozmery a po prípade si fotku nejako upraviť. Dodanie trvalo 3 pracovné dni a ceny sú samozrejme rôzne, no dostupné. 
Dúfam, že Vám môj malý typ pomohol a ak Vás táto stránka zaujala, tak určite neváhajte a vykonajte objednávku hneď teraz, aby Vám stihla prísť domov do Vianoc. Aké darčeky ste tento rok kupovali Vy?

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network