Best year. Year 2o16?

Aj Vám príde, že každý rok si stále opakujete, tak tento rok bol určite najlepší? No a potom príde ďalší, ktorý je ešte lepší a takto sa to ...

Aj Vám príde, že každý rok si stále opakujete, tak tento rok bol určite najlepší? No a potom príde ďalší, ktorý je ešte lepší a takto sa to každý rok stále dookola opakuje. Minuloročný článok, ktorý si mimochodom môžete prečítať tu, niesol taký istý názov ako tohtoročný, samozrejme s koncovkou 15. 

Tak som sa zamýšľala čím to bude, prečo zatiaľ ani jeden rok nebol naozaj špeciálny, taký najšpeciálnejší, chápete ma však? Bude to asi tým, že každý rok do nášho života vstupujú noví ľudia, ktorí si menia miesto s ľuďmi, ktorých každým rokom strácame. Do nášho života prichádzajú nové myšlienky, zážitky, skúsenosti, jednoducho stávame sa dospelejšími, skúšame nové veci a spoznávame nielen nových ľudí, nové miesta a veci, spoznávame hlavne sami seba. A to je prosím pekne kolobeh života, ktorý je nekonečný a ktorý sa stále opakuje. 
Keď si vezmem seba, starú Viktóriu, ktorá Vám písala práve ten minuloročný článok  a seba dnes, vidím obrovitánsky rozdiel. Nielen vo vzhľade, aj keď tam vidím rozdiel tiež, vidím skôr ten obrovský kus cesty, ktorú som si prešla, tie nové veci, ktoré som spoznala, nové zážitky, ktoré som zažila, nových ľudí, ktorých som spoznala, nové miesta, ktoré som videla, no a niekde pri konci vidím seba ako celkom iného človeka. Človeka s celkom iným zmýšľaním a s inými názormi, vidím osobu, ktorú ovplyvňujú noví ľudia, nové veci. Jednoducho, možno Vám rok príde ako strašne krátka doba, no za rok sa toho zmení kadečo, no hlavne vy sami. Čím to je? Tým že stále rastieme? 
Neviem ako zrhnúť rok 2016 tak, aby som sa príliš nerozpisovala. Celý rok sa ale niesol v dobrom duchu, všetko to, čo som si prijala mi vyšlo a nebola doba, v ktorej by som bola vyslovene nešťastná, aj keď samozrejme depkavé obdobia má každý z nás, u mňa sa prejavili hlavne v septembri, no s pomocou dobrých ľudí, ktorí pri mne stáli som zvládla aj toto obdobie. Pomenila som ľudí, s ktorými som sa bavila, začala som ako tak cvičiť, prijali ma na "vysnenú" strednú školu a od septembra som na internáte. Zažila som strašne veľa zážitkov, cestovala s kamarátmi, rodinou a jednoducho užívala som si ten rok. 
Do nového roka som nevstupovala so žiadnymi predsavzatiami, pretože viem, že u mňa by aj tak neobstáli. Dokonca som ale ani nemala čas premýšľať nad nejakými predsavzatiami, pretože v poslednom čase sa toho zase zomlelo až príliš. 
Som rada, že som sa dokopala k napísaniu tohto článku a keďže ja už zajtra taktiež nastupujem do školy (áno prázdniny som si trošku predĺžila), tak vôbec netuším, kedy sa uvidíme najbližšie. Majte sa ale krásne! Užívajte si nový rok 2017 najlepšie ako viete a majte ho plný úspechov! 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network