Blendea Supergreens

Ahojte!  Dnešný článok bude tak trošku neobvyklý, pretože väčšinou na blogu píšem len o tom, ako sa o svoje telo starať zvonka, čo teda vôb...

Ahojte! 
Dnešný článok bude tak trošku neobvyklý, pretože väčšinou na blogu píšem len o tom, ako sa o svoje telo starať zvonka, čo teda vôbec nestačí, pretože o svoje telo sa máme starať hlavne zvnútra. Medzi staranie sa o svoje telo zvnútra rátam hlavne dostatok vody, zdravú a vyváženú stravu, rôzne vitamíny a v neposlednom rade, v poslednom období u mňa tento zázrak,  Blendea Supergreens, výnimočné spojenie zelených superpotravín. 


Čo je to Blendea? 
Blendea Supergreens je zelená zmes, ktorá obsahuje prémiové BIO superpotraviny : mladú pšenicu, chlorellu, zelený jačmeň a spirulinu. 

Mladá pšenica - proti nadváhe
obsahuje 17 aminokyselín a množstvo proteinov. Zlepšuje trávenie a zvyšuje odolnosť organizmu. Zbavuje telo všetkých nečistôt. 

Zelený jačmeň - posilňuje imunitný systém 
Chráni ľudské tkanivo pred karcinogénmi. Prospieva tiež pre kvalitnejší spánok, čistí pleť a posiluje imunitný systém. 

Chlorella - pre lepšiu detoxikáciu a pevnejšie zdravie
Funguje ako prírodné antibiotikum a urýchluje proces detoxikácie, podporuje obranyschopnosť, odbúrava cholesterol v krvi a prispieva ku zníženiu vysokého tlaku 

Spirulina - pre mladistvý vzhľad
Má vysoký podiel rastlinných bielkovín. Zmierňuje prejav rôznych ochorení, vrátane cukrovky 2. typu, alergií a chorého srdca. Spomaľuje starnutie pleti. 
Supergreens sa nachádza v praktickom plechovom balení s pevným plastovým uzáverom. Vo vnútri sa nachádza už samotný zelený prášok. K baleniu som dostala tiež popis produktu, lyžičku na naberanie, shaker a tiež zľavový kód pre Vás, takže ak máte záujem o vyskúšanie tohto produktu stačí ak pri objednávke zadáte zľavový kód : usetrim10, s ktorým získate 10 percentnú zľavu. 

Cieľom užívanie blendea je dodať telu všetky látky nevyhnutné pre jeho dostatočné vyživenie a správne fungovanie.
Ako užívať Blendea Supergreens? 
Odporúčaná denná dávka je 1 - 2 čajové lyžičky (3 - 6 gramov zmesi). Blendea sa užíva denne. Balenie (90 g) tak vystačí až na 30 jednorazových dávok. Začnite s jednou lyžičkou a v prípade potreby pridajte ešte jednu. Dávku zalejte aspoň 200 ml vody alebo iného nápoja (džús, lisovaná šťava alebo smoothie). Poriadne zamiešajte a rýchlo vypite, nenechávajte odstáť.

A aké účinky má na mňa Blendea Supergreens po mesiaci užívania? 
Určite sa mi zlepšila pleť, no za mesiac som preto robila aj mnoho iných aktivít, takže nemôžem potvrdiť, že za tým stojí len Blendea, tiež nemôžem povedať, že sa mi zlepšil spánok, pretože ja som veľký spáč, ktorý spí dá sa povedať nonstop a nikdy som so spánkom problémy nemala. Môžem ale povedať, že sa mi zlepšilo trávenie a posilnil imunitný systém, pri tomto produkte ide totiž o vynikajúci detox. 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. toto sa mi páči vyzera to dobre už davno chcem niečo také vyskúšať dakujem za typ:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozmýšlam nad tym že si to kupim ty si si kupovala ten jeden produkt za 19? ci kde ich je viac?:)

      Odstrániť
    2. áno áno, ja som si kupovala ten jeden za 19€

      Odstrániť
  2. Super, už som to viac krát videla ale celkom sa bojim to odskúšať:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super, už som to viac krát videla ale celkom sa bojim to odskúšať:D

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network