Random Photos

Ahojte! Ani som si neuvedomila ako rýchlo ten čas beží a ako dávno som na blog nepridala žiadny random s fotkami, takže som sa rozhodla to ...

Ahojte! Ani som si neuvedomila ako rýchlo ten čas beží a ako dávno som na blog nepridala žiadny random s fotkami, takže som sa rozhodla to napraviť a pár fotiek vám ukázať. 

Dnes mám celkom produktívny deň, nielenže mám za sebou strašne ťažký deň v škole, ja som si už dokonca aj napísala záverečné práce skoro na všetky predmety. Dokonca už mám hotovú aj prezentáciu na prečítanú knižku, zatiaľ čo moji spolužiaci ešte ani nezačali čítať. Konečne som sa aj dotlačila k dokončeniu tohto článku, hneď po publikovaní sa idem pustiť do písania ďalších dvoch. Dúfam, že máte zo seba všetci aspoň takú radosť ako ja práve teraz zo seba. Dosť by bolo k úvodu, poďme na to. 

Koncom apríla prebiehal na gasku crazy week, do ktorého sa naša trieda zapojila a ktorý sme dokonca aj vyhrali. Ak neviete čo to vlastne ten crazy week u nás bol, tak išlo o to, že sme sa každý deň prezliekali do určitej témy. V pondelok to bol pyžamový deň, utorok bol v retro štýle, v stredu sme sa mali obliecť elegantne, vo štvrtok sme sa zahrali na bezdomovcov a zahrali aj malú scénku s požičaným košíkom (nákupným), no a v piatok sme si vymenili pohlavia. 
Ešte menšie behind the scenes z bezďáckeho štvrtku, no a menšia nesponzorovaná reklama na Mullermilch. 
Celý apríl bol v znamení rodinných výletov. 
Škola hrou. 
No a posledné dve fotky sú z legendárneho Veľkonočného pondelku, na ktorý budem ešte dlho spomínať.
Skúšali ste už niekedy byť sami v kostole? Nik len vy, sami so sebou? Možno to niekedy vyskúšajte, určite vám to dá veľa. 
Ďalšia je fotka Vlada, ktorému biliard ide ľavou zadnou a niekedy sa naň hľadí aj cez ružové okuliare. 
Dlhší citátik, ktorý je fakt skvelý. 
Dosť z vás sa ma pýtalo na fotku, ktorú som pridala na instagram a v ktorej som označila mišu, že tu máme za rok bývať, no a je to tak, že ak pôjde všetko podľa plánov, tak v treťom ročníku budeme naozaj preč z intráku vo vlastnom, konkrétne tomto, čo ešte veľmi obyvateľne nevypadá. 

V apríli bol v Bratislave aj street food park, na ktorý sme sa s Mišou a Sisou dlho tešili, no a spojili sme to s menšou obhliadkou mesta a nákupmi. Konkrétne druhá fotka je z miesta kam netušíme ako sme sa dostali. Celý deň bol pri najmenšom zaujímavý! 
No a posledná fotka a celá ďalšia koláž je z ocinovej oslavy štyridsiatky. 







Minulý piatok, konkrétne 12.5. som oslávila s kamarátmi svoje meniny a bolo to skvelé, až na to, že nám zo začiatku pršalo, preto druhá fotka ukazuje ako sa s mišou skrývame pod dáždnikom, ktorý už pretekal a tak sme boli ešte pod dekou, no a na prvej sme sa už radšej šli skyť dovnútra a prečkať dážď, našťastie kým dorazili všetci pozvaní počasie sa umúdrilo a nám nakoniec vyšla aj grilovačka! Vyhnala nás až zima, ktorá nám ráno začínala byť. 
Hneď v sobotu sme boli na chate osláviť Ninkine 18 narodeniny, no a celá chata bola super!


Minulý týždeň sme opäť boli v kine ako doma, no a viac než Artura (aj keď ten herec stál za to) odporúčame film Chatrč, pri ktorom určite vyroníte nejakú tú slzu (ak ste ako ja, tak preplačete celý film). 
No a v sobotu sme oslávili ešte jednu štyridsiatku. 
Aj takto zvládame život na gymnáziu. 

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Takéto články mám rada! ♥ Pekný blog, pridávam sa k tvojim následníkom.
    www.jednoducharuza.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network