Moving experience

Ahojte všetci! V dnešnom článku by som Vám chcela napísať pár slov k môjmu asi najkrajšiemu zážitku, ktorým bol koncert Elánu, a nie len jed...

Ahojte všetci!
V dnešnom článku by som Vám chcela napísať pár slov k môjmu asi najkrajšiemu zážitku, ktorým bol koncert Elánu, a nie len jeden koncert ale dokonca dva! Ak ma dobre poznáte, tak viete, že Elán je asi mojou najobľúbenejšou kapelou vôbec, a tak som chcela ich koncert stihnúť ešte pred koncom ich kariéry. Teda keď som sa dozvedela o ich poslednom Open air turné, tak som neváhala. Prvý koncert som navštívila 24.6. v Nitre a bol to vlastne narodeninový darček od krstnej, bol to obrovský zážitok a všetko som to spracovávala veľmi dlho, no a keď som prišla domov bolo jasné. Hneď som kúpila lístky aj na ďalší koncert do Východnej, ktorý sa konal 28.8. a bol taktiež skvelý. Ani neviem povedať, ktorý koncert bol lepší, pretože boli podľa mňa oba mega, no viem, že v Nitre bolo 20 000 ľudí a ešte neboli uverejnené počty ľudí z koncertu vo Východnej. Ak by ste aj vy chceli navštíviť jeden z open air koncertov Elánu, tak ešte budú v Martine a v Trnave a možno, ak budete mať šťastie tak ešte zoženiete lístky. 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network