The only one

Veci a ľudia v našich životoch sa neustále menia. Pred nedávnom som čítala citát so znením : Takto pred rokom bolo všetko iné. A tak, ...

Veci a ľudia v našich životoch sa neustále menia. Pred nedávnom som čítala citát so znením :

Takto pred rokom bolo všetko iné. A tak, keď sa tak obzriem späť, uvedomujem si, že jeden rok môže zmeniť mnoho v živote človeka. 

A je to tak. Kamaráti, či priatelia prichádzajú a odchádzajú, frajeri sa menia, ľudia s ktorými sa dennodenne stretávate už nie sú tí istí. Len máločo zostane rovnaké. No a dnešný článok, je článok o tom máločom, pretože Vám chcem znovu predstaviť, a tak trochu oprášiť na mojom blogu už zapadnuté meno, tohto skvelého peelingu, ktorý nesie meno Mark. 

Napísala som znovu oprášiť, pretože niekedy pred rokom, možno aj viac než len rokom, som Vám už Marka predstavovala. No a dnes môžem s radosťou napísať, že je tou mojou spomínanou stálicou. Začínala som pri originále, druhý balíček, bol taktiež originál, pretože som sa tak trošku bála skúsiť niečo iné, no a keď sme sa s Markom opäť dohodli na spolupráci, tak som to riskla a vybrala si čokoládový

Nemôžem povedať, že túto voľbu ľutujem, no je veľmi ťažké odolať tej krásnej čokoládovej vôni. Čo sa týka nejakých "blogerských" recenzií, tak len v krátkosti, Mark je čisto prírodný produkt, ktorý pôsobí proti celulitíde, ekzému, psoriáze a akné. Odbúrava odumreté kožné bunky, čistí, detoxikuje a zanecháva detsky jemnú pokožku. Balenie stojí cca 17€, no oplatí sa do neho investovať, pretože veľmi dlho vydrží! 

Je to proste Peeling s veľkým P a nemyslím si, že niekedy nájdem lepší. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Konkrétně tenhle už mám skoro dopotřebovaný a naprosto jo miluju. Dokonalejší jsem nikdy neměla a taky pochybuju, že najdu lepší. Doma mám ještě tu citrusovou variantu tak doufám, že bude stejně super :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale peeling se mi moc líbí. Hlavně ta čokoládová vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta vůně by se mi moc líbila :) osobní zkušenosti s těmito peelingy nemám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network