Vanilkové prekvapenie

Ešte pred Vianocami mi prišiel tento krásny balíček od Nivei, ktorý ma strašne potešil. Nebudeme si klamať, najväčšiu radosť mi urobili ti...

Ešte pred Vianocami mi prišiel tento krásny balíček od Nivei, ktorý ma strašne potešil. Nebudeme si klamať, najväčšiu radosť mi urobili tieto krásne mäkučké ponožky. Keďže tento balíček bol "vanilkovým" balíčkom, tak sa v ňom nachádzali len veci, ktoré sú spojené s vanilkou. 
Takže som dostala sprchovaciu vanilkovú penu, ktorú milujem, pretože celkovo milujem sprchovacie peny. 
Telové vanilkové mlieko, ktoré je také isté skvelé ako všetky telové mlieka od Nivei a vlastne už dlhšiu dobu nepoužívam žiadne iné krémy a telové mlieka než tie od Nivei. 
No a ako posledné dve veci mi prišli tieto dve Labellá. Neviem čo ku nim napísať, pretože Labello už každý z vás pozná, takže vám ich asi vychvaľovať nemusím. 

Čo vy a Nivea?

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Jéé, tak takovýto balíček by udělal radost i mně :) Ani jsem nevěděla, že Nivea má produkty s vůní vanilky, budu si je muset alespoň očichat :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :-) Dostala si krásny balíček. Vanilkovú vôňu mám veľmi rada a aj značku Nivea. Už dlhé roky doma používam výrobky od značky Nivea.

    Suesanqa súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takový balíček by mě taky potěšil a ty ponožky jsou super. Labella mám ráda, kdysi to byl můj nejoblíbenější a nejpoužívanější balzám na rty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ponožky vypadají super! A tu pěnu mám s vůní maliny a rebarbory a je naprosto perfektní☺️

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network