Spring wishlist

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!  Po strašne dlhej dobe vás opäť vítam pri novom článku.  Nerada sa rozpisujem o svojich "probl...

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! 
Po strašne dlhej dobe vás opäť vítam pri novom článku. 
Nerada sa rozpisujem o svojich "problémoch" alebo veciach z môjho života takto verejne, predsa len, každý máme to svoje a nemyslím si, že je správne vešať to na internet, no pár informácií o tom, prečo články vychádzajú tak málo by ste si zaslúžili. 

V skratke napísané ma v poslednej dobe dosť zamestnáva škola, pretože máme rozrobených strašne veľa projektov, popri ktorých sa samozrejme musíme učiť a v neposlednom rade to naše slávne IKP (ročníková práca), ktorú sme už síce odovzdali no budúci štvrtok a piatok máme obhajoby, takže držte palce. Ďalším dôvodom je autoškola, v ktorej trávim tiež dosť svojho terajšieho času, no a na neposlednom mieste je môj osobný život. 

Dnešný článok ale nebude o tom, prečo mám málo času a prečo som furt unavená. V dnešnom článku by som vám chcela ukázať svoj jarný wishlist. 

S jarou sa mi neodmysliteľne spájajú šaty, hocijakého strihu či farby, jednoducho jar vo mne vyvoláva pocit krajšieho počasia, slnka, spevu vtákov, menej vrstvových outfitov, tenisiek či lodičiek a v neposlednom rade šiat. Preto som sa rozhodla ukázať vám výber tých, ktoré zaujali najviac mňa. 

Mimochodom jar je asi mojim najobľúbenejším obdobím, pretože je presne počasie na to nemusieť sa teplo naobliekať, no ani nemusíte trpieť pri doslova veľkých horúčavách, môžete si ísť kľudne sadnúť do parku a to všetko za prítomnosti slnka! 
No a s jarou sa mi neodmysliteľne spája aj fakt, že prichádza leto, preto som sa v dnešnom článku rozhodla ukázať vám aj plavky. Dúfam, že v 21. storočí z toho už nik z vás nebude pohoršený. 

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil!

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ty poslední růžové šaty jsou nádherné!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné šaty, ty šedé dole jsou nejhezčí. A nové plavky by se mi taky hodily. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network